İLETİŞİM BİLGİLERİ

Ben Kerem Esena. 19 yaşındayım. İzmir'de yaşıyorum.
Celal Bayar Üniversitesi'nde eğitim görmekteyim. Hobilerim ile ilgili çeşitli alanlarda araştırmalar yaparak blog yazıyorum.
2015 yılında ilk olarak C# programlama dilinde yazdığım örnekleri paylaşmaya başladım. Daha sonra 15.04.2017 tarihinde, yaptığım araştırmalarımı yayınlayacağım bir blog açmaya karar verdim. İçeriklerim tamamen özgündür. Tüm hakları saklıdır.

Genel Bilgilendirme: Sinema kategorisinde güncel ve eski filmler/diziler hakkında yorumlamalar yapıyorum. Kişisel kategorisinde kendi edebi yazılarımı, herhangi bir konuda değerlendirmelerimi ve araştırmalarımı paylaşıyorum.
İletişime geçmek için: keremesenasanat@gmail.com
Twitter: twitter.com/KeremEsena




Kerem Esena

Celal Bayar Üniveristesi'nde okuyorum. Ayrıntılar için İletişim kısmını ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca içerikleri paylaşarak destek olabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sizinde aynı şekilde

      Sil
  2. Bende yönetim bilişim sistemleri okuyorum siz hangi bölümdesiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Uluslararası Ticaret okuyorum. Şuan İngilizce hazırlık sınıfındayım.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Kıskanılacak bir şey yok maalesef. Keşke kariyer anlamında çoook daha iyi yerlerde olsaydım :)

      Sil
    2. Kıskandığım kariyer ile alakalı değil Sertifika sahibi olman ^.^ Bir çok şeyle uğraşmış bir insanım fakat gittiğim basit bir fotoğrafçılık kursundan aldığım tek bir sertifikam var. Bilgilerini ispat etmenin başka yolu yokmuş gibi. Ama maalesef günümüz şartları böyle.

      Sil
    3. Dediğin gibi "şu günümüz şartları"... Yazsak roman olacak cinsten.

      Sil