LION

Hiç Google Earth programını kullanarak evinizi arattınız mı?
Neredeyse hepimiz bunu yapmıştır. Saroo Brierley'de bunu yaptı. Peki bizden farkı neydi? 25 yıl önce 5 yaşındayken kaybolan Saroo Brierley ismini bile doğru bilmediği şehrini ve ailesini bu şekilde buldu.
Hindistan da her yıl 80.000 çocuk kayboluyor. Saroo sadece bunlardan biriydi. Çarpıcı hayat hikayesi sizi çok etkileyecek.

Böyle hikayelerin sinemaya yansıması bilmediğimiz onca zorlu yaşamı tanımamızı sağlıyor. Bu duygu ve zorluklarla dolu Saroo Brierley'in hikayesini herkes izlemeli. Hayatımda izlediğim en anlamlı filmler arasında yerini çoktan aldı. $12 Milyon bütçeyle çekilen Lion gişede $134.6 Milyon hasılat elde etti. 89. Oscar ödül töreninde En İyi Film dalında ödülü Moonlight'a kaptırsada bıraktığı etki ile dünyada büyük ses getirdi. Başrolde Milyoner filmiden tanıdığımız Dev Patel yer aldı. 
Yönetmen: Garth Davis
Oyuncular: Sunny Pawar, Dev Patel, Rooney Mara, David Wenham, Nicole Kidman
İMDB: 8.1/10
Sinemalar: 8.4/10

Saroo Brierley & Dev Patel

Ayrıca kendi yazdığı kitabı şuan satışta:


Kerem Esena

Celal Bayar Üniveristesi'nde okuyorum. Ayrıntılar için İletişim kısmını ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca içerikleri paylaşarak destek olabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Hayretle okuduğum bir yazıydı,imkansız diye bir şeyin olmadığını bir kez daha gördük.Vakit geçirmeye değer nice makaleler yazmanız dileğiyle.. Kerem Beyyy

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginçmiş gerçekten merak ettim filmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin pişman olmayacaksınız. Gerçek bir hikayeye dayanması her an empati kurmanıza neden oluyor.

      Sil
  3. Bende mi bir sıkıntı oluştu bilmiyorum ama izleme kısmına tıkladığım zaman error veriyor bir bak derim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan yeniden ekledim. Bir sıkıntı yok gibi duruyor. Başka tarayıcıdan deneyebilirsiniz :)

      Sil
  4. Filmin hokayesini bilmiyordum.dünya yaşaması zor.bir yer.eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada yarın ne olacağının garantisi yok. Haklısınız...

      Sil
  5. Izlemek istedigim filmlerden 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça anlamlı tavsiye ediyorum :)

      Sil
  6. Bu tür hikayeler benim de ilgimi çekiyor. İnşallah izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemenizi tavsiye ederim. Güzel bir hikaye :)

      Sil