DAHİ 1. SEZON

Geçen yazımda dahi bir sanatçı ve bilim insanı olan Leonardo Da Vinci 'yi konu almıştım. Bugün ise Albert Einstein'ın başarılarla dolu hayatını anlatan bir diziden bahsedeceğiz. Tüm zamanların en başarılı bilim insanlarından biri kabul edilen Albert Einstein Dahi(Genius) adlı dizinin ilk sezonunda yer verdiği kişi oldu. Bugün(04.05.2017) tarihi itibariyle başlayalı 2 bölüm olan diziyi çok seveceksiniz. Gelin hep beraber detayları inceleyelim:


Dizi her sezon farklı bir bilim insanın hayatını konu almayı hedefliyor. National Geographic kanalında yayımlanan Dahi şimdiden dünyada başarıyı yakalamış durumda.


Albert Einstein'ın gençlik dönemini Johnny Flynn, yaşlılık dönemini ise Geoffrey Rush canlandırıyor. Karısı rolünde ise Emily Watson'ı izliyoruz. Toplamda on bölüm olacak dizinin diğer sezonunda kimi konu alacağı henüz bilinmiyor. İzafiyet teorisinin formülleştirilme sürecini bizlere anlatan dizi ayrıca Albert Einstein'ın hayatı hakkında bilmediğimiz ayrıntıları da öğrenme fırsatı sunuyor.


Einstein: Yaşamı ve Evreni kitabından uyarlanan dizinin yönetmen koltuğunda, Da Vinci Şifresi ve Akıl Oyunları gibi dünyaca ünlü filmlerin yönetmeni Ron Howard oturuyor.

Yönetmen: Ron Howard
Oyuncular: Geoffrey Rush, Johnny Flynn, Samantha Colley, Richard Topol, Michael McElhatton, Emily Watson
İMDB: 8.4/10

Kerem Esena

Celal Bayar Üniveristesi'nde okuyorum. Ayrıntılar için İletişim kısmını ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca içerikleri paylaşarak destek olabilirsiniz.

23 yorum:

  1. Bir an önce baslamaliyim ogrendigim iyi oldu tesekkurler^^

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir diziye benziyor. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanlık başarılı olduğunu düşünüyorum. Umarım bozmazlar, rica ederim :)

      Sil
  3. Tam bana göre. Hemen not alıyorum.

    YanıtlaSil
  4. İlk bölümünü izlediğimde ben şoklarda. Güzel yapım olmuş. Yurdum insanı gene saçma yorumlarda bulunmuştu izlediğim sitede ama neyse. Nat. Geo. el attığına göre iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bende sevdim. Sana katılıyorum.. National Geographic'e yakışmış.

      Sil
  5. Çirkinlikten hoşlanması da çok ilginç gelmişti bana bu dahinin :)

    YanıtlaSil
  6. Ben şuan The Bigbang Theory izliyorum.Çok eğlenceli :)
    Halihazırda izlediğim iki üç tane Kore dizisi var.Onları tamamlayım,ilk bölümüne bakacağım.İlk bölümden sarmazsa sonradan hiç sarmaz zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saracağını düşünüyorum. The Bigbang Theory benimde izlemek istediklerim arasında. Bakalım artık... Çok fazla dizi var :)

      Sil
  7. Güzel bir çalışma fakat şu an dizi izleyecek vaktim bile yok ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanın olunca bir incele derim :)

      Sil
  8. Bir Fizik öğretmeni olarak bu diziyi izlemeliyim. Teşekkür ederim bu güzel bilgiler için :) Nesin bloğunun etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ziyaretinize geleceğim :)

      Sil
  9. hımm ilginçmiş alayım listeye :)

    YanıtlaSil
  10. Blog keşif etkinliğinden geldim ve güzel bir sayfayla karşılaştım.Dizi güzele benziyor.İlk fırsatta bakacağım.Teşekkürler.Bize de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de uğrayacağım.. Teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Nat Geo yapımı olması izlettirir direk, listemde var bu dizi benim de bir izleyeyim artık. :)
    Bu arada Devamını okuyayım butonu çalışmıyor sanki ya da belki sorun bendedir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler dilerim.. Devamını okuyayım butonunu kontrol ettim. Bilgisayardan değil ama mobilden sorun çıkartabiliyor. :)

      Sil
    2. Ah tamam, çerçeveye basınca oluyormuş. :D

      Sil