NEDEN YAZI YAZIYORUZ?

Bugün blog dünyasında herkese hitap edebilecek bir konu seçtim. Hepimiz düşüncelerimizi kaleme alıp bir şeyler aktarmak için uğraşıyoruz. Dakikalarımızı ve hatta saatlerimizi yazı yazarak harcıyoruz. Bunun nedenini hiç düşündünüz mü?
   

İnsan yapısı itibariyle iletişim kurmaya ve bir şekilde sosyalleşmeye mecburdur. İletişimin en büyük bölümünü yüz yüze görüşmelerimiz haricinde yazışmalarımız sağlıyor. Ayrıca internet ağının her geçen gün gelişmesiyle sosyal mecralardaki üye sayıları artıyor. Verileri inceleyelim:
Dünyadaki internet sitesi sayısı (2014): 923.343.984
Dünyadaki internet sitesi sayısı (2015): 1.468.322.172
Sadece bir yıl içerisindeki artış: 544.978.188


Ben kalemimin bana her zaman arkadaşlık ettiğini düşünenler arasındayım. "Kendimi ifade edebilmek" ve "düşüncelerimi milyonlarca insanın okuyabileceği bir internet havuza bırakmak" düşüncesi beni çok etkiliyor. Hayatımda gezerek ve yaşayarak öğrendiğim bilgilerden sonra okuduklarım beni çok farklı düşünen bir insan haline getirdi. Ayrıca yeni şeyler öğrenmenin verdiği güzel duygular her zaman bunu paylaşma isteği uyandırıyor. Bilgi güçtür ve gerçekten paylaştıkça büyüyor.
Sahi ya sen neden yazıyorsun?

Kerem Esena

Celal Bayar Üniveristesi'nde okuyorum. Ayrıntılar için İletişim kısmını ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca içerikleri paylaşarak destek olabilirsiniz.

16 yorum:

  1. güzel düşünmüşsün yaaa. yazmak ve okunmak keyif veriyor diye yazıyoz galibağa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yaz okumak bizlere keyif veriyor :)

      Sil
  2. Önce kendime sordum bu soruyu niye yazıyorum diye? Paylaşmayı seviyorum o yüzden yazıyorum, yazarken farkında olmadan sorunlara bile çare bulabiliyorum bir nevi terapi.O yüzden yazıyorum.İletişim kurmayı seviyorum, o yüzden yazıyorum cevabı çıktı. Güzel bir yazı olmuş.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim.. "Bir nevi terapi" size hak veriyorum. :)

      Sil
  3. Hep de benim yazmak istediklerimi kaleme alıyorsunuz. Ben bloğumu kendimi amaçsız hissettiğim bir dönemde açtım. Bir şey yapmalıyım dedim ve yazdım. Yazdıkça geliştim öğrendim ve yeni dostlar edindim. Çok özgüvenli biri ve girişimci olduğum için desteğe ve sevgiye ihtiyacım oluyor her zaman. Bu platformda kendimi en iyi şekilde ifade ettiğim için yazıyorum kerem arkadasim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılarının devamını dilerim. Senin yazma nedeninde gayet güzel... "Hep de benim yazmak istediklerimi kaleme alıyorsunuz" konusuna gelirsek: denk gelmiş diyelim :)

      Sil
  4. Arada Saçmalıyorum o kadar ^.^

    YanıtlaSil
  5. Artışa ağzım açık kaldı!Kalem ve defter en iyi dostumuz her zaman ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem ve defterden iyi dost yok! Sonuna kadar katılıyorum.

      Sil
  6. Neden olduğunu bir bilsem:)) Bununla ilgili blogumda iki yayın paylaşmıştım. Biraz ara verdim gibi sanki. Taslaklarda bir şeyler var fakat nedense odaklanıp şu ara paylaşım yapamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir süredir ara verdim. Kafamda çok fazla şey sağlam bir dönüş yapmayı planlıyorum. :)

      Sil
  7. Neden yazdığımı tam olarak bilemiyorum. Şu ana kadar hiç düşünmedim de :( Sanki keyif verici olduğu için yazıyorum gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak keyiflidir hak veriyorum. Kalem en büyük dostumuz.

      Sil
  8. Bunlara ek bir de işin rahatlatıcı yönü var..Yazmak rahatlatıyor,kafayı meşgul ediyor,iyi geliyor yani...DeepTone'un Bloglardan Seçmeler paylaşımından geldim sayfana..G+ ekledim seni..Sevgilerr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır.. Bende sizi takibe aldım. :)

      Sil